Sunday, August 7, 2011

Apa Yang Lebih Penting??

Assalamualaikum,

Salam Ramadhan dan selamat berpuasa.


Atas ni adalah gambar buku yang disyorkan oleh Ustaz Kazim . Tergerak hati nak baca bila diceritakan yang Muslim-muslim sekarang banyak mementingkan apa yang kurang penting dari apa yang lebih penting, dari sudut ibadah, akhlak , hukum hakam dan pemikiran..

Aku pun cari la kat Perpustakaan Tun Sri Lanang (lama betul tak melawat =p).

Masa aku tulis entry ni, baru baca 28 muka surat, baru pendahuluan, aku dah terasa pedasnya ..

Link download kat bawah ni, tapi versi Indonesia, yang aku pinjam tu versi Malaysia..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...