Tuesday, January 3, 2012

Apabila zina menjadi budaya

Assalamualaikum,
Alhamdulillah,  kita dah sampai tahun 2012. Banyak dah kemajuan kat Malaysia ni. Tapi makin kita maju dari segi teknologi, ekonomi, makin jatuh pulak akhlak kita sampai di tahap remaja boleh berkata mengenai Zina

"benda tu BIASA"
"Kawan buat OK JE"


Saksikanlah realiti kehidupan di Malaysia: 






Video ni lagi sedih dari Ombak Rindu (tak terkira aku menguap)

p\s: Wardina dah xda kat MHI T_T 


3 comments:

Isma Haneefa said...

nk buat mcm mana... hari2 dgr cerita sama:/

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

kena boikot...

kak wawa said...

sedih...takut bila benda mcm ni jadi kat slh seorg family..Nauzubillah minzalik..mintak2 la di jauhkan dr sume ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...