Wednesday, December 23, 2009

6 atau 7

Cikgu Kazuha: Kalau cikgu bagi 2 arnab, dan wan_tinggi bagi 2 arnab lagi dan alip_cerah bagi 2 lagi arnab, berapa arnab yang kamu ada?

Fahmi Ceng: 7 cikgu

Cikgu Kazuha: dengar betul2 soalan ni, cikgu bagi kamu 2 arnab, kemudian wan_tinggi bagi lagi 2 arnab dan alip_cerah bagi lagi 2 arnab, berapa kamu ada?

Fahmi Ceng: 7 cikgu

Cikgu Kazuha: sengal btul la budak ni, ok, cikgu bagi kamu 2 biji epal, alip_cerah bagi 2 biji epal dan wan_tinggi bagi dua biji epal, berapa biji epal kamu ada.

Fahmi Ceng: 6 cikgu

Cikgu Kazuha: Bagus. Sekarang cikgu bagi kamu 2 arnab, kemudian wan_tinggi bagi lagi 2 arnab dan alip_cerah bagi lagi 2 arnab, berapa arnab kamu ada?

Fahmi Ceng: 7

Cikgu Kazuha: Salah la jawapan kamu, 6 jawapannya, motif kamu boleh dpt 7??

Fahmi Ceng: xda3!! mmg 7 jawapannya sebab saya da ada seekor lagi kat rumah...


Bagus btul si Fahmi ni kan

Pelakon utama:
Fahmi Damanhuri
Kazuha Toyama

Pelakon Pembantu:
Aliff Lazim
Hazwan Nizam

Pencahayaan:
Aliff Lazim

Make up artis:
Ain HAvi
Fariza

5 comments:

ainhavi said...

owh..knapa aku bukan artis jugak????
aku kan femes mana ley bagi aku ngn far ja jadik mekap artis (taula kami ni comei kan)hahahhaha
tahniah kpd cikgu kazuha kerana dapat anak murid mcm fahmi

Aliff Lazim said...

aku nak komen ape pn xtau. kne jage sensitiviti cheng. heheh

Aku Budak Baik said...

ko xjd artis ain sbb xda watak yg sesuai cter ni...hehe
korg kan anak datin , anak datin mesti r pandai bab2 mekap2..haha

alip cter ni rekaan semata2, tiada kaitan antara yg idup atau yg telah meninggal dunia..hehe

kawaii kazuha said...

hak3~ siyes sengal gle...

knape aku yg jd cekgu?? watak tu seswai ke ngn aku?? mwahahaha~~

knape bkn ko yg jd murid tu faiq?? hak3~

Aku Budak Baik said...

sbb ko jd cikgu bleh guna perkataan sengal n motiff...

aku xbleh jd murid sbb nnt aku kena sengal..hahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...