Tuesday, July 19, 2011

Mangsa Kerakusan Teman Lelaki

Assalamulaikum ^_^v ,
Dengan nama Allah yang Pemurah lagi Maha Penyayang..



Sedikit petikan kisah benar dari utusan:


Saya kenal Faizal (bukan nama sebenar) bukannya baru. Kami kenal lama, hampir empat lima tahun rasanya. Tapi tak sangka dia sanggup buat saya begini,” ujar Mardiah sambil menahan sebak.


Sehinggalah tanpa di sangka, pada suatu hari yang berlakunya tragedi itu, Faizal telah menunjukkan belangnya yang sebenar.


Ketika mereka bersama menaiki motosikal yang asalnya bertujuan untuk berjalan-jalan tetapi akhirnya melencong ke sebuah rumah kosong.


Saya benar-benar tergamam. Faizal bertukar umpama singa yang buas. Saya tidak mampu melawan dan melarikan diri apabila di rumah kosong itu. Saya menjadi mangsa kerakusan nafsu Faizal.


Cerita penuh kat sini


Moral of the story, wanita-wanita sekalian, jangan la mudah percaya pada lelaki selagi tak bergelar suami...

Anda mampu mengubahnya.. ^0^



1 comments:

Anonymous said...

nauzubillah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Topup2u